sobota, 17 stycznia 2009

7 dnia zielonego miesiąca w którym gwiazdy spadają z nieba

tot kto czci słońce stoi w środku świata tot
na jego głowie są ręce tota prawa oznacza naukę
lewa oznacza uzdrowienie tot

anubis dlatego anubis w niebieskiej sukni przebywa w pobliżu
i rozpoczyna przygotowanie do ostatecznego sądu jeśli anubis
pojawia się w pobliżu w niebieskiej sukni zacznij myć nogi i usta płucz wodą
musisz mieć czyste usta jeśli cię anubis zapyta kim jesteś masz mieć czyste ręce
masz odpowiedzieć tak jestem jak gwiazda poranna jestem jak gwiazda wieczorna
wybacz panie potrafię tylko tyle

anubis jeśli anubis cię zapyta ile masz złota masz odpowiedzieć tak
jestem jak gwiazda poranna jestem jak gwiazda wieczorna
i idę za panią przemierzającą morze ona przyniosła mi światło
od tamtej chwili minęły trzy lata oto jestem przed tobą panie już czas potrafię tylko tyle

anubis jeśli anubis cię zapyta za kogo się uważasz będzie cię pytał o twoją istotę anubis
masz odpowiedzieć tak jestem kobieta mam piersi jak pani przemierzająca morze
przez dwa lata będę patrzyła na piersi pani przemierzającej morze tak wyleczę swoje oczy
moje oczy to są nogi nad nogami mam pępek nad pępkiem serce wybacz panie
tylko tak wyglądam

anubis wtedy anubis cię zapyta po co przyszedłeś będzie cię pytał o zrozumienie anubis
masz odpowiedzieć tak panie nie chcę umierać wybacz nauczyłem się tylko tyle
anubis wtedy anubis zapyta czy pies potrafi współczuć człowiekowi będzie to drugie pytanie
o zrozumienie i pierwsze pytanie o to czy żyjesz i wiesz kim on jest

tot kto czci słońce jest drzewem tot
przez jego koronę przelatuje wiatr
prawa ręka pisze otwiera oczy lewa ręka leczy zamyka oczy zawsze jest jeden dzień tot



/z tomu "prostokąt zaczętego 10 dnia złotego miesiąca opadania liści" 2007/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy